Uus! Seitse sammu hea klienditeeninduseni

Koolitus on mõeldud erialase hariduse ja kutsetunnistuseta täiskasvanud tööealistele inimestele, kes soovivad leida tööd kaubandusvaldkonnas müüjana või klienditeenindajana.

Toimumise aeg: 27.11 – 19.12.17

Maht: 50 tundi, millest 35 ak auditoorset ja 15 ak iseseisvat tööd

Tasu: 300 €+km

Oleme Töötukassa koolituskaardi partnerid!

Koolitusele registreerimiseks saatke palun kiri: koolitus@leoskikoolitus.ee

Koolitusele registreerumisel palume kindlasti lisada soovitud koolituse pealkiri.
Töötukassa koolituskaardi omanikel palume kirjutada registreerimissoovile lisaks oma isikukoodi või töötukassa kliendinumbri. Lisage ka oma Töötukassa piirkond.

Koolituse eesmärk: Õppida tundma kaasaegset klienditeenindust. Kujundada kliendikeskset hoiakut  ja ma-tahan-aidata mõtteviisi.

Õpiväljundid

Koolituse läbinud isik:

  • Tunneb kaasaegse klienditeeninduse põhimõisteid
  • Teab teenindusprotsessi sisu ning klienditeekonda
  • Tunneb teenuse/toodete liike ja oskab läbi viia müügivestlust
  • Tuleb toime erinevates teenindussituatsioonides
  • Saab edukalt hakkama konfliktsete klientidega

Koolitajad: Tiina Leosk, Kaire Lindeberg

Advertisements