Sekretär-juhiabi kursus personalitöö ja seadusandlusega

Koolitus annab põhjaliku ülevaate bürootöö erinevatest aspektidest. Väikeettevõtetes on väga hinnatud multifunktsionaalsed töötajad, kes saavad edukalt hakkama erinevate töölülidega. Suurde kollektiivi tööle asudes on väga hea teada, kuidas kaastöötajaid motiveerida, aega planeerida ja töökeskkonda ohutult kujundada.

Leoski Tööõigusabi OÜ on Eesti Töötukassa koostööpartner.
Töötukassa koolituskaardi saamise info leiate, kui klikite SIIA!

Koolitus toimub:  17.11.2017 – 17.01.2018

Kursuse maht: 145 ak, auditoorse töö maht 125 ak, iseseisva töö maht 20 ak.

Kursusel on võimalik eraldi mooduleid valida.

Koolituse tasu:  1215 eurot (+km)

Vajutades Leoski Koolituse Facebooki lehel nuppu “meeldib” kehtib soodustus -5%. Facebooki sõbraks saab hakata siin: http://www.facebook.com/LeoskiKoolitus/

Sihtgrupp: sekretärid, assistendid, personalitöötajad, referendid, bürootöötajad, dokumendihaldurid, osakonnavanemad, raamatupidajad, meistrid ning inimesed, kes tunnevad huvi personalitöö valdkonna vastu.

Eesmärk: anda täiendavad teadmised administratiivtöö täiuslikuks teostamiseks vastavalt ettevõtte missioonile ja visioonile eri valdkondades.
Õpiväljund: täienduskoolituse lõpetanud isik oskab täielikult orienteeruda vajaminevates valdkondades nii väike- kui ka suurettevõttes.

Kursuse teemad:

  • ajajuhtimine
  • ametialane etikett
  • dokumendihaldus
  • klienditeenindus
  • personalitöö protseduurid
  • toimetulek tööstressiga
  • raamatupidamise algteadmised
  • sekretäritöö
  • korrektne eesti keel
  • töökeskkond ja tööohutus
  • töötajate juhtimine ja motiverimine

Kursust on võimalik valida ka moodulite kaupa.

Erinevate moodulite õppekavad leiad siit!

Koolitusele registreerimiseks täitke palun allolev vorm või saatke kiri koolitus@leoskikoolitus.ee

Töötukassa koolituskaardi omanikel palume kirjutada registreerimissoovile lisaks oma isikukoodi või töötukassa kliendinumbri. Lisage ka oma Töötukassa piirkond!

 

Advertisements